Coronavirus | Wat doet Wienerberger?

De uitbraak van het coronavirus zorgt voor steeds meer bezorgdheid en daarop volgen steeds meer maatregelen. Wij vinden het belangrijk om je te informeren over wat Wienerberger doet. Om onze medewerkers gezond en veilig te houden. En hoe we onze productie van keramische bouwmaterialen en de leveringen hiervan willen continueren zolang het kan.
Wij stellen alles in staat om onze klanten te kunnen voorzien van onze keramische producten, adviezen en services. Uiteraard volgen we hierbij de RIVM-richtlijnen.

Bereikbaarheid

Voorkomen van fysiek contact

Voor jouw en ons welzijn, neemt Wienerberger extra voorzorgsmaatregelen. Wij volgen hierin het advies van de overheid. Fysiek contact gaan wij zoveel mogelijk vervangen door telefonisch of digitaal contact. Nog meer dan anders is optimale communicatie vereist tussen klanten, transporteurs/chauffeurs en onze medewerkers van de binnendienst. We vragen hiervoor je aandacht.

Vraag om flexibiliteit

Wij doen er alles aan om bestellingen uit te leveren op de manier zoals je dat van ons gewend bent. Ook bestellingen kunnen via de gebruikelijke manier geplaatst worden. Mochten er situaties zijn die onverhoopt een negatieve invloed hebben op je bestelling of levering dan hoor je dit zo snel mogelijk.

Onze customer service ontvangt momenteel veel vragen en reageert zo snel als mogelijk. Vragen kun je ook per e-mail sturen, mocht de telefonische bereikbaarheid lastig zijn.

Heb je vragen? Bekijk onze dagelijkse update met vragen en antwoorden. Staat je antwoord er niet bij bel of mail dan je vaste contactpersoon bij Wienerberger of mail naar info.nl@wienerberger.com.